Aby pro vás byl nákup na TheyWear.cz co nejjednodušší a nejpříjemnější, připravili jsme přehled odpovědí na nejčastější otázky, které od zákazníků dostáváme. Najdete zde informace o objednávkách, dopravě, platbách, dostupnosti produktů i o vrácení či výměně zboží.


Objednávky

Objednávku vytvoříte jednoduše tak, že si vyberete produkt, zvolíte požadovanou velikost a kliknete na tlačítko „Přidat do košíku“. Jakmile máte v košíku vše, co potřebujete, přejdete do košíku a projdete jednotlivé kroky objednávky. Po odeslání vám přijde potvrzení na e-mail. Podrobnosti najdete v obchodních podmínkách.
Potvrzení odesíláme automaticky ihned po objednání. Zkontrolujte složky Spam, Hromadné či Promoakce. Pokud e-mail nenajdete, kontaktujte nás přes kontakty – objednávku dohledáme a potvrdíme její stav.
Pokud potřebujete změnu, kontaktujte nás co nejdříve, objednávku pro vás rádi upravíme. Jakmile je balík předán dopravci, zásah již není možný. Po převzetí lze zboží vrátit či vyměnit dle postupu na Reklamace a výměny.
Stav objednávky můžete kdykoliv zkontrolovat na stránce Sledování objednávky, případně pomocí odkazu od dopravce. Pokud se zásilka dlouho neaktualizuje, napište nám. Pro zobrazení stavu objednávky budete potřebovat e-mail a číslo objednávky.
Ano – pokud žádná z objednávek ještě nebyla odeslaná. Ozvěte se nám co nejdříve po vytvoření objednávek. Po odeslání již balíčky sloučit nelze.

Doprava a doručení

Nabízíme doručení na výdejní místa, do boxů i kurýrem na adresu. Dostupné možnosti se zobrazí v košíku podle země doručení. Přehled je také na stránce Doprava a platba. V tuto chvíli je to doručení zejména pomocí GLS a Packeta (Zásilkovna).
Zboží z našeho vlastního skladu odesíláme standardně do 1–2 pracovních dnů, zboží které je umístěné na skladu dodavatele pak dle dostupnosti, která je uvedena vždy u vybrané varianty produktu. Obvykle však 4–7 pracovních dní. Doručení v rámci ČR obvykle trvá 1–2 dny, na Slovensko a Maďarsko pak o 1 den déle. Stav zásilky můžete sledovat na Sledování objednávky.
Ano, doručujeme na Slovensko a do Maďarska a po dohodě do vybraných zemí EU. Dostupné způsoby dopravy se zobrazí v košíku. Kompletní seznam je uveden na stránce Doprava a platba, případně nás kontaktujte, jistě to vymyslíme.
Dopravce obvykle zanechá oznámení a zkouší opakované doručení nebo uloží balík na výdejním místě. Pokud se zásilka vrátí k nám a je na dobírku, postupujeme podle pravidel nevyzvednuté dobírky. V případě, že je zásilka již uhrazená, je dle obchodních podmínek uložena po dobu 6 měsíců, kdy je možné si ji vyzvednout nebo nechat znovu odeslat.

Platby

Nabízíme bezpečnou platbu kartou, rychlý převod, klasický převod, platbu pomocí Apple Pay a Google Pay, ale také platbu na dobírku. Dostupné možnosti se liší podle země doručení. Více na Doprava a platba.
Ano, využíváme zabezpečenou platební brány s 3D Secure (Gopay). Platební údaje se k nám nedostávají. Více v sekci Doprava a platba. Platební brána Gopay patří mezi nejrychlejší a nejspolehlivější platební brány u nás. Vše je rychlé a pohodlné.
Zkontrolujte údaje a zkuste platbu zopakovat. Pokud si nejste jistí, zda byla objednávka vytvořena, můžete nám napsat, viz. kontakty. Rovněž vám automaticky zašleme SMS s možností se k platbě vrátit v případě, že se vám nepodaří projít prvním pokusem o platbu. Rovněž je možné nechat změnit platební metodu.

Produkty a velikosti

U každého produktu najdete velikostní informace nebo doporučení. Porovnejte míry se svým oblíbeným kouskem. Pokud velikost nesedne, zboží lze vyměnit či vrátit dle pokynů. S ohledem na to, že naše zboží pochází od více jak 80 značek, doporučujeme vždy ověřit konkrétní velikost v tabulce velikostí u každého produktu. Velikosti se mohou lišit.
Dostupné velikosti vždy zobrazujeme online a to i jejich konkrétní skladovou dostupnost. Ve výjimečných případech může být produkt vyprodán současně několika zákazníky. V takovém případě vás kontaktujeme a domluvíme náhradní řešení.

Vrácení, výměna a reklamace

Zboží můžete vrátit ve lhůtě uvedené v obchodních podmínkách. Musí být nenošené, nepoškozené a s visačkami. Kompletní postup je na stránce Reklamace a výměny.
Ano, pokud je požadovaná velikost skladem. Doporučujeme nás předem kontaktovat, abychom vám ji rezervovali. Postup výměny je uveden na Reklamace a výměny.
Pokud se objeví vada, postupujte dle instrukcí na stránce Reklamace a výměny. Doporučujeme přiložit fotografie vady. Stav reklamace lze sledovat na Sledování reklamace.
Peníze vracíme obvykle během několika pracovních dnů po doručení zboží. Maximální lhůty jsou uvedeny v obchodních podmínkách. Pokud peníze nedorazí, kontaktujte nás. Mohlo se stát, že se k nám vámi vrácené zboží nedostalo a zásilka se někde zasekla.

Obecné dotazy

Pokud zásilku na dobírku nepřevezmete, vznikají nám náklady na odeslání a vrácení balíku. Podrobnosti najdete na stránce nevyzvednutá dobírka.
Kontaktní údaje najdete na stránce Kontakty. Prosíme, uveďte číslo objednávky, pokud se váš dotaz týká konkrétního nákupu. Budeme tak v komunikaci efektivnější.
Kompletní dokument je k dispozici na stránce Obchodní podmínky. Rovněž je najdete vždy jako PDF přílohu v e-mailu, kterým vám potvrzujeme vaši objednávku.