Sleva na všechny skladové produkty 50 % Výprodej Pánové   Dámy

Potřebujete vrátit / vyměnit / reklamovat vámi zakoupené zboží u nás? Připravili jsme pro vás snadný návod, jak nám zboží odeslat, co vše budeme potřebovat proto, aby vše proběhlo co nejrychleji a bez komplikací.


1.

Kontaktujte nás s vaším požadavkem

Kontaktujte nás na email: reklamace@theywear.cz a informujte nás o záměru vrátit / vyměnit / reklamovat zboží.

Skutečnost, že chcete odstoupit od kupní smlouvy, nebo provést výměnu je třeba sdělit nejpozději do 14 kalendářních dnů od data převzetí. Zboží musí být nepoužívané, pouze vyzkoušené, bez známek poškození, parfemace či poškození v originálním balením a s visačkami. Poškozené, parfémované, špinavé, či zapáchající zboží nemusí být přijmuto nazpět. Před odesláním tak prosím opravdu zodpovědně prověřte stav produktu.

2.

Zboží pečlivě zabalte a přidejte potřebné doklady

Zboží je třeba pečlivě zabalit, ideálně do originálního obalu a případně i bublinkové folie, aby nedošlo k jeho poškození. Pro zpětné odeslání zásilky doporučujeme využití soukromých kurýrů DPD, PPL, GLS, DHL, UPS. V uplynulém období evidujeme více případů nedoručených zásilek, případně doručených pouze na výdejní místa pomocí České pošty a Zásilkovna (C2C), pro doručení zpětné zásilky tedy tyto služby nedoporučujeme.


V období od 1.9.2022 evidujeme velké množství svévolně přesměrovaných a nedoručených zásilek na výdejní místa, které jsou odeslány pomocí služby Zásilkovna C2C. Pro doručení zásilky zpět doporučujeme zvážit volbu jiného, spolehlivého kurýra a vyhnout se tak nutnosti opakovaného odeslání zboží zpět. Ze strany provozovatele e-shopu nemůžeme tuto skutečnost přesměrování zásilky nijak ovlivnit.

Berte prosím na vědomí, že za správnou přepravu zásilky zpět je zodpovědný zákazník a zboží není možné doručit na místa zásilkových služeb k vyzvednutí či na dobírku. Takovou zásilku nelze z naší strany převzít.

  • kopii dokladu o koupi (ideálně kopii faktury)
  • krátký průvodní dopis obsahující informaci, zda zboží vracíte, potřebujete vyměnit, či vadu, kterou reklamujete
  • vyplněný formulář pro odstoupení v případě, že odstupujete od kupní smlouvy ke stažení zde
3.

Zásilku nám odešlete na správnou adresu

Pokud máte vše připraveno, zásilku nám odešlete zpět výhradně na níže uvedenou adresu, na jiné adrese není možné z technických důvodů zásilku převzít.

GSshop solution s.r.o.
Pražská 1
678 01 Blansko
Czech Republic


Samotná výměna je zdarma, je potřeba jen zaslat nám původní zboží. Vyměněné zboží je zasláno zdarma námi vybraným dopravcem.
Při chybě pracovníka expedice je poštovné směrem k zákazníkovi zdarma a zákazník má právo na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží (vrácením částky na účet, nebo zasláním jiného zboží v odpovídající hodnotě).
V případě, že se vám zásilku podaří odeslat na špatnou adresu, či výdejnu je nutné zajistit doručení zásilky na správnou adresu. O doručení na jinou adresu, než výše uvedenou nejsme zpravidla dopravci informováni a zařízení dosílky, či změny konečné adresy je tak na zákazníkovi. Vyzvednutí na výdejních místech není možné.
V e-mailu naleznete potvrzení o zahájení řešení vaší reklamace / výměny / vrácení zboží. V případě, že dle vašeho sledovacího kódu evidujete zásilku jako doručenou a zprávu od nás nemáte, prosím kontaktujte nás na reklamace@theywear.cz. Je možné, že kurýr doručil zásilku omylem na jinou adresu, či ji vydal neoprávněně jinému příjemci. Do e-mailu prosím rovnou připojte scan podacího lístku, případně sledovací číslo zásilky.
Pokud je vše v pořádku, nejpozději do 14 dní od vrácení zboží. Nezapomeňte přiložit správné číslo účtu do vzorového formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy. Průběh řešení můžete také sledovat přímo u nás na webu. Zásilku je nutné odeslat nejpozději do 14 dní od oznámení záměru o odstoupení od kupní smlouvy. Po této lhůtě již nemusí být odstoupení akceptováno.
Nejpozději do 30 dní od podání reklamace. O založení reklamace vás budeme informovat e-mailem. Průběh řešení můžete také sledovat přímo u nás na webu.