S ohledem na množící se případy nevyzvednutých zásilek na dobírku jsme pro vás připravili krátký dokument s vysvětlením rozdílu postupu v případě řádného odstoupení od kupní smlouvy a nepřevzetí zásilky na dobírku, kdy dochází k porušení kupní smlouvy. Rovněž bychom rádi upřesnili postup, který z naší strany může následovat, ačkoliv bychom chtěli věřit, že jednání všech bude vždy férové.
V případě, že
zákazník nepřevezme zásilku na dobírku, nejedná se o odstoupení od kupní smlouvy, ale o porušení kupní smlouvy § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. ze strany zákazníka. Od kupní smlouvy lze odstoupit dle platných ustanovení
po splnění smluvních povinností obou stran, tedy ze strany prodejce doručením zboží a ze strany zákazníka jeho převzetím a uhrazením.
Nezaplacení kompenzace, jak budeme postupovat
Pokud se nedokážeme dohodnout na úhradě kompenzace nebo nebude odesláno zboží znovu, může z naší strany nastat následující:
- Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků
- Soudní cestou
Ačkoliv věříme, že nebude nutné situaci řešit zdlouhavým vymáháním, jsme připraveni naše právo bránit, nakolik kumulace obdobného problému negativně finančně dopadá na zodpovědné a poctivé zákazníky. V případě dalších dotazů se nám neváhejte ozvat na
info@theywear.cz, rádi zodpovíme vaše dotazy či připomínky.